Minnen i bildform
2013-04-08 17:03:19

Letade i min externa hårddisk efter några bilder som jag tänkte använda till ett arbete i skolan. Olyckligt nog hittade jag inte de bilderna, men till min förtjusning såg jag mappen "Hampeveckan 2011" susa förbi mitt i letandet efter lyckan. Kunde inte hålla mig! Jag tog paus från pluggandet och lät mig istället glädjas av att se minnen i bildform av de fina stunder jag fått uppleva i mitt liv. 
Och självklart vill jag dela dessa goa bilder med mina älskade vänner, som faktiskt gör mitt liv så fantastiskt och innehållsrikt som det är och har varit. 

Jag gillar er, fina vänner.



 




» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:




» NAMN: Jessica Larsson
» ÅLDER: 18 år
» STAD: Bettna

Här kommer du få se livet ur mitt perspektiv, mestadels genom kameralinsen.
Jag pluggar sista året på Medialinjen i Nyköping, håller just nu på att bli egen företagare, som fotograf, och tänker mig ett framtida liv utomlands.
Gillar att fota, att skriva, träna och musik.
Inga planer, inga drömmar. Bara kör.

   

RSS 2.0