Daglig vers
2013-07-28 21:20:52

Har en app i min telefon som ger mig en ny bibelvers varje dag. Det är bra. Det får mig att tänka. Det får mig att automatiskt varje dag läsa en liten del av bibeln.

Bibeln är viktig för mig. Inte för att det är en bunt med nedpräntade regler som måste följas för att jag ska bli godkänd. Nej. Det är inte så.
Det är en bok med riktlinjer om hur jag på bästa sätt ska leva mitt liv. En bok som ger mig vägledning, som ger mig tips och råd om hur jag ska agera och handla.
En bok vars råd gör att jag kan leva mitt liv på ett sant och bra sätt. det är råd som gör mig gott, råd som gynnar mig.

Det är inga regler. Det är råd.
För; allt är tillåtet men allt är inte nyttigt.



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:




» NAMN: Jessica Larsson
» ÅLDER: 18 år
» STAD: Bettna

Här kommer du få se livet ur mitt perspektiv, mestadels genom kameralinsen.
Jag pluggar sista året på Medialinjen i Nyköping, håller just nu på att bli egen företagare, som fotograf, och tänker mig ett framtida liv utomlands.
Gillar att fota, att skriva, träna och musik.
Inga planer, inga drömmar. Bara kör.

   

RSS 2.0