Tabata och bananer
2013-04-05 15:32:00

Igår testade jag för första gången den så omtalade träningsformen "Tabata". Det går ut på att köra en träningsform intensivt 20 sekunder - vila 10 sekunder - på't igen 20 sek osv osv tills man nått 4 minuter. Jag växlade mellan två träningsformer under dessa 4 minuterna och körde 3 st tabatapass. Det var jobbigt. Idag har jag träningsvärk. Men riktigt kul träningsform! 

Försöker som sagt äta lite bättre nu också så att balklänningen ska sitta så fint som det bara går. Men jag älskar ju att äta asså, kommer bli svårt det här. 

Idag har jag suttit på altanen och njutit av den förvånansvärt varma solen, tack älskade Gud för våren, den kommer lägligt nu. Jag har även försökt skriva på min projektarbetesrapport, och nu sitter jag mest och roar mig med mina bilder från Chile som jag tänkte uppdatera hemsidan lite med sen.
Varit så himla mycket på latsidan när det gäller hemsidan och mitt blivande företag, men det har varit så oerhört mycket annat runt mig så jag har inte orkat ta tag i det. Det är så pass mycket runt mig så jag har glömt flera gånger att jag fyller år på onsdag. Annars brukar jag räkna ner i flera månader, men nu bara är det april helt plötsligt och jag måste önska mig något. Hujedamig. 
 
 
Min påskhelg var för övrigt riktigt bra: mysigt firande med både morföräldrar och farföräldrar, en del påskgodis men inte för mycket, påskmat och ett fint litet påskägg från mamma som innehöll ett presentkort på H&M. 


 Jag struntade i nyttighetsförsökandet i lördag och smaskade istället på den goda tårtan som mormor gjort, det var ju ett måste. 
 
 




» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:




» NAMN: Jessica Larsson
» ÅLDER: 18 år
» STAD: Bettna

Här kommer du få se livet ur mitt perspektiv, mestadels genom kameralinsen.
Jag pluggar sista året på Medialinjen i Nyköping, håller just nu på att bli egen företagare, som fotograf, och tänker mig ett framtida liv utomlands.
Gillar att fota, att skriva, träna och musik.
Inga planer, inga drömmar. Bara kör.

   

RSS 2.0