Tappa kilon eller äta chokladbollar?
2013-04-02 22:40:28

Idag for jag ner till balklänningsbutiken i lilla Bettna och efter någon timma var jag klar. Insåg då att jag fastnat för två klänningar och inte kunde avgöra själv vilken jag vill ha. Hur jobbigt är inte det? 
Insåg också att jag befinner mig i en inre kamp. Bestämde mig när jag provade klänningarna att jag ska anstränga mig mitt yttersta i några månaders tid för att tappa några kilon så att klänningen sitter perrefecto. Ikväll blev jag så himla sugen och kunde inte hålla mig - jag gjorde chokladbollar. 
Dagens skönhetsideal drar ner mitt självförtroende till botten men jag måste nästan unna mig lite extra gott i vardagen för att må bra i själen. 

Må dåligt av att se sig i spegeln eller må dåligt av att inte unna sig livet?
Att man alltid ska behöva välja. 




» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:




» NAMN: Jessica Larsson
» ÅLDER: 18 år
» STAD: Bettna

Här kommer du få se livet ur mitt perspektiv, mestadels genom kameralinsen.
Jag pluggar sista året på Medialinjen i Nyköping, håller just nu på att bli egen företagare, som fotograf, och tänker mig ett framtida liv utomlands.
Gillar att fota, att skriva, träna och musik.
Inga planer, inga drömmar. Bara kör.

   

RSS 2.0